Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Morgonvacker?

Publicerad 2010-01-24 22:58:44 i Allmänt,

När man vaknar tidigt en vardagsmorgon... ögonen vill inte riktigt öppna sig andedräkten är under all kritik, håret står åt alla håll... de finns inget man hellre skulle vilja göra än att ligga kvar under täcket... då är man inte den vackraste människan på jorden direkt!

Dock inträffande följande händelse lite senare på morgonen. De var vardagsmorgon.. jag hade gått igenom denna pärs att kliva ur sängen.. gått upp, ätit fukost, piffat till mig och var redo att åka... Dock skulle min kära först packa väskan. Så medans han var i tvättstugan. Passade jag på att krypa ner i sängen igen i några min..

När han sedan kommer tillbaka in i sovrummet, ställer han väskan på sängen vänder sig mot mitt håll... skriker till och hoppas en meter upp i luften!

Jaha, ja här skärmmer man livet ur honom trots att jag redan var piffad för dagens aktiviteter! Snacka om att jag kände mig morgonvacker och redo för en ny dag....;)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela