Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Gott nytt år...2009

Publicerad 2010-01-18 22:40:16 i Allmänt,

De flesta aktiva bloggare har för länge, länge sen uppdaterat året som gått... men jag tyckte att den 18 jan 2010 var ett bra datum att sammanfatta 2009! Tänkte använda mig av samma upplägg (ungefär) som 2008 som ni kan läsa här:http://mariastrom.blogg.se/2008/december/

 


Dansåret 2009
Börjat tävlat med en ny danspartner som de har gått riktigt bra med. Vi har vunnit två tävlignar i buggvuxenD vilket har gjort att vi gått upp en klass och tävlar nu i BuggvuxenC. Jack och Jill har även detta gått av stapeln i år. Förra året vann jag som tjej. I år saknades det killar i anmälningen så jag anmälde mig och dansade kille... och gick och vann!! Så nu har jag vunnit och blivit BÅDE Jack och Jill... lite kul! Jag har även hjälpt till på klubben som assistent. Vi har grymt fina danslokaler på brynäs!


Vänner och familj 2009
Många nära och kära både gamla och nya bekantskaper! De är härligt! Mamma har bytt jobb från Tierp, hon jobbar nu i Gävle... Nära mig! Mina kära föräldrar är något av de bästa jag har, de är bara så! Vännerna lika så...


Jag och Louise 2009
En hel del har förändrats i våra liv... 2008 var vi singel pingel och levde loppan men detta har varit kärlekens år får oss båda! Dock lever vi fortfarande loppan... men inte på singel-pingel vis!


Midsommar 2009
Firades även detta år i Östhammar! Gitarr spel och härligt sällsakap gjorde midsommaren till en härlig tid!


Semestern 2009
Dansbandsveckan i Malung för första gången! Riktigt roligt, härligt att träffa nya underbara människor. Kanske den bästa mottagningen någonsin!



Evenmang 2009
Jerry Williams på parken, My fair Lady i stockholm...Två härliga möhippor följda av två super vackra bröllop!. Är lite av vad som har hänt!



Kärleken 2009
13 april 2009 kom vi på att de kanske var så att vi kanske tyckte rätt bra om varandra.. de tog oss bara ca 3 år att inse detta.. men bättre sent än aldrig som jag brukar säga! Jag kan väl sammanfatta de så enkelt som:

....äntligen har jag funnit honom, mannen i mitt liv!
 


Sådär ja... de var en snabb sammanfattning... de har säkert hänt massor med mer roliga saker som jag missade nu men de här är väl i stora drag de som har  hänt.. de mesta av de andra finns ju här på bloggen!

SÅ gott nytt år och 18 dagar på er!!!

Jag ser verkligen fram mot året som kommer! Kommer med all säkerhet innehålla mycket ståhej.. som tex kursledarutbildning... flytt?! ja som sagt nytt år nya möjligheter! Livet ÄR härligt!

/M







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela