Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Älska JUL

Publicerad 2010-12-25 16:13:18 i Allmänt,

I år har vi firat julen i Kjessmansbo. Mina föräldrar, Tobbes föräldrar. Tobbes bror och hans Tjej Linda. UNDERBAR jul har det varit, mysigt att ha alla här..

Middagen gick smärtfritt förutom en lite överstressad donna (alltså jag) som varvade ner så småningom.. De var alla möjliga sorters mat på bordet och sedan i magen. Sen var det julklapps utdelning och bara vanligt heldigt mys!

Dagarna har bara sprungit ifrån mig före jul... Mycket att stå i...jag har bland annat bakat pepparkakshus, ett tappert försök att efterlikna vårat hus, DOCK lite för stora mallar så jag fick inte in de i fulllängd i spisen... så de blev en förkortad variant... hehe..

Nu blir de middag i stan för att sedan åka hem och tillbringa juldagen med spel och ost och kex i sällskap med Tobbes bror Patrik och Linda..

GOD FORTSÄTTNING!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-12-30 11:06:25

Synd att vi missade osten och kexen. Nästa gång vi kommer, får vi boka in det och äta en massa goda, krämiga ostar som våra sambos inte gillar.

Ha ett gott nytt år. Kramar

P.S Nu sticker vi utomlands.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela