Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Organisation

Publicerad 2010-08-17 18:11:50 i Allmänt,

Är inte min starka sida.. Inte Tobbes heller.. men idag har vi gjort en kraftigt ryck här hemma. VI har organiserat i skafferiet och i de andra skåpen i köket.. nu kanske man hittar något... och slutar handla dubbelt!?
Tobbe har även bytt lås i dörrarna och jag har städat garderober.. jag har till och med rensat ut en del favorit kläder som nästan faller sönder.

I morgon blir de nya uppdrag och äventyr, härligt med semester!

Jag tycker:

Att jag gör för få listor, så förvirrad jag är så skulle jag behöva göra listor på allt som ska göras

Att åska är mysigt!

Att de ska bli härligt och hälsa på Lojsan idag!

/M

Kommentarer

Postat av: Lojsan

Publicerad 2010-08-18 09:46:03

Ett MYCKET bra initiativ att komma och hälsa på mig! =) KRAMAR

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela