Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Sprallig... och lite porrig...

Publicerad 2009-09-04 15:16:04 i Allmänt,

Fast trött.. Helgen har börjat, UNDERBART!

I morse var jag så trött så trött.. de senaste veckorna har tagit energi av fröken ström. Även om det har varit super härliga men hektiska veckor :)

Danskurserna drar igång för fullt den här veckan! Lokalen ÄR så fin till fixad nu med nya dansgolvet och målade loggor.
 
Jag är även väldigt glad för Tobbes skull... han har fått riktigt bra nyheter den här veckan! Idag gick de hela i lås! (Därav min sprallighet, skulle jag tro :)

Apropå mitt porrinlägg så är det förhandsvisning av dessa filmer i helgen, Dirty Diaries som de kallas... se aftonbladets artikel om det hela.. http://www.aftonbladet.se/wendela/article5723887.ab tydligen kallas dessa tjejporrfilmer för konst.. som finansieras med skattepengar  :P Porr är väl porr, De är väl bra att det läggs lite skattepengar på detta, friskvård kanske man kan kalla det!... hehe! Släpps på DVD på torsdag!

Trevlig helg!

/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela