Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Känslor...

Publicerad 2009-09-11 17:26:59 i Allmänt,

Jag gillar hösten... när de är friskt i luften fast fortfarande soligt.. Härlig känsla, de är så vackert när bladen på trädkronorna börjar ändra färg...

EN annan härlig känsla är att ha NYSTÄDAT.. de är underbart!! De har jag nu här hemma gjorde ett ryck när jag kom hem från jobbet! :) Nu är det bara tvätthögen som ska bort sen är allt fixat och ordnat här..

Har en annan konstig känsla i kroppen... Jag är trött fast jag är pigg..de är verkligen en annorlunda känsla... helt klart!

Nä nu får det vara nog med nerskrivna känslor den här kvällen..

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela