Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Händig?

Publicerad 2009-09-27 10:54:57 i Allmänt,

Nja.. eller jag kan om jag försöker de är ju inte direkt så att jag är rädd för att få skit under naglarna... Igår hjälpte jag Tobbe att skrapa färg i taket i lägenheten. Tror jag fick till de hyfsat.. kul också att fixa och dona...

Dock svor jag lite över hur dum och naiv jag är ibland när jag stod på stege med skrapan i högsta hugg.. Skrapade, färg och damm föll neråt och jag mitt arsle stod precis under och tittade rakt upp... vad händer? Jo, damm i ögonen... Sedan stod jag lite i vinkel och skrapade så jag inte fick fler dammkorn i ögonen.. Fint blev de tillslut... Skönt med en dusch efteråt då håret kändes som svinto efter dagens bravader!

GRRC hade uppvisning på flanör i lördags, de var riktigt skoj lindy hop, bugg och så en spontan dubbelbugg också.. riktigt kul.. bra för klubben! Idag är de kurser hela dagen.. så är de någon som söker mig så finns jag på brynäs :)

På fredag åker jag till London, oj va de ska bli härligt! Lite öl, lite shopping och förhoppningsvis musikal!

/M





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela