Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Bevara minnena på ett speciellt ställe...

Publicerad 2009-09-04 14:51:06 i Allmänt,

Jag har länge tänkt att jag ska göra det... Sen den digitala världen kom och man inte framkallade alla sina foton längre har jag varit riktigt dålig på att framkalla dem.. de ligger i mappar i datorn.

NU ska det hända jag ska göra en fotobok! Då framkallar jag inte bara mina härliga minnen jag gör en bok av dem.. något speciellt!

Enkelt är det också, man bara laddar hem ett program på datorn från fujis hemsida och så får man lägga in sina bilder och så klicka sig fram.. så vips har man en egen bok om en speciellt resa, person eller ett speciellt liv!

Detta är ett perfekt present tips! Till dopet, till bröllopet  eller till någon annan människa som redan har allt. Bra minnen kan man inte få för mycket av!

Gör din egen fotobok här: www.fujifilm-fotobok.se eller http://www.fujidirekt.se/fotobok/

/M







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela