Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Afropower och förare till tre fyllisar!

Publicerad 2009-09-15 19:35:44 i Allmänt,

Idag har jag varit och provat Afropower dance.. riktigt roligt var de.. rätt svårt för mig som har kass koordination men KUL... så de kommer bli ett inslag i min vardag här framöver! Duktig instruktör var det också, de gör mycket!

Sen måste jag bara berätta om när jag var chaffis i lördags åt mina kära vänner Lojsan och Offa samt Tobbe..  Fyllemat stod på schemat så jag åker in på driven på MAX... vi stod kanske där och skulle beställa i 5 min... Offa bara skrek att jag beställde fel hela tiden.. Lojsan undrade om man kunde beställa grogg och Tobbe skulle INTE ha sån onyttig mat... Så efter en förvirrad beställning och två maxmål och en extra cola beställd senare så fattades de fortfarande ett mål till Lojsan som rusade in för att beställa detta..  I samma stund hittade Tobbe (som satt i fram) tutan och var 3.e min så blev de en TUUUUT.... för att senare bli oftare.. och alla lampor, varningsblinkers samt vindrutetorkare åkte på! När vi sedan fick maten och var på väg hem.. (jag var lite små hungrig eftersom jag inte ätit sen sex).. så började Tobbe ängna sig åt min mat istället för alla knappar i bilen så han åt upp mina strips.. .. Goda fick jag höra att de var! Offa och Lojsan smaskade på i bak... jaaa de hela var helt enkelt en helt vanlig Fyllekörning :) Jag skrattade gott åt dem iaf... Underbara människor allihop!


Nä om man nu skulle gå och titta på idol... de sänder ju från inspelningen här i stan idag.. så då lär man väl titta :)

/M



Kommentarer

Postat av: Lojsan

Publicerad 2009-09-17 07:41:05

Jaa....är det inte barn, barn, barn så är det sprit, sprit, sprit... =D

KRAMAR

Postat av: Miss*E*

Publicerad 2009-09-18 10:39:55

Ja visst va dom fina! ja vet inte alls vad dom köpte dom tyvärr,men ska ta och fråga.

:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela