Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Stockholm nästa...

Publicerad 2009-10-08 22:53:44 i Allmänt,

Den här veckan har gått ruskigt fort! Vet inte riktigt var tiden har tagit vägen... jobb och dans är väl det som stått på schemat... och så pussas en del me min gobit också då.. :)

I helgen väntar Stockholm och My fair Lady. Helen Sjöholm och Tommy Körberg har huvudrollerna. Håller tummarna för att ingen av dessa utgår från föreställningen, tror inte de är många i Sverige som slår dessa två röster. Eller de ska vara jag då när jag sjunger min variant av Helens Du är min man.. de låter ordentligt.... underbart... fantastiskt... ILLA!!hehe...

En annan fundering som hängde med från weekenden som var i London är något om toaletterna.. VARFÖR är alla toaletter längst bort ner eller upp för alla trappor och där längst in finns de toalett.. och eftersom man har en del depostopp (läs dricka öl så fort man får chansen) i London så blir de rätt många trappor som springs upp eller ner för... En annan sak som var rolig med de här toaletterna är att när man väl kom fram upp för alla dessa trappor och trösklar så fanns de ofta en handikapp toalett med sånna handtag som det är på sånna toalettstolar... DÅ undrar jag... Om man är handikappad och lyckats ta sig till dessa toaletter, då måste man också kunna sitta på toaletten utan dessa hjälp handtag!?

Trevlig helg önskar jag er alla!

Föresten så måste jag bara säga att jag älskar HÖSTEN!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela