Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

London Baby!!

Publicerad 2009-10-01 18:49:19 i Allmänt,

Jaa nu är de nära i morgon kl 5 går taxin från Gävle mot Arlanda. Vi är sex stycken från jobbet som ska åka på en liten weekend till London... Väldigt oplanerad resa vi tar helgen som den kommer helt enkelt.. Men det har pratas om öl, pubar, musikal och shopping samt lite sightseeing... :)

Så denna helg är Gävles gator och vrår helt ofarliga då jag befinner mig i ett annat land.

Jag har packat de mesta, man behöver faktiskt inte ha så mycket med sig när man ska vara borta fre, lör och söndag.. Handbagage är det vi siktar på.. så jag reser lätt.. såhär lätt har jag nog aldrig rest! Antagligen har jag glömt massor med saker.. Men vad behöver man egentligen? Pass, pund, pengakortet, p-piller, pläder, peodorant och man får inte glömma pandborsten... 

Tur att jag tittat lite på vänner för att lära mig språket samt att vi har övat lite på jobbet, fraser som:
-Heeelllloooo
-How are you doing??
-a pint of beer please!
-Yes
-No
- a big strong and some food, please!

kanske kommer användas... HAHA!!

see ya!!

/M


                                                                    Jag i London 2007

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-10-04 04:03:43

Tror onekerligen att du har massa skoj där borta iaf.



Detta är mitt nya gömställe. Vi ses där :)

http://downwhereiam.blogg.se/



Kram kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela