Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Underbara helg!

Publicerad 2009-11-20 16:33:41 i Allmänt,

Helgen står för dörren.... fredags ledigheten har kickat in... underbart!

Jag har spenderat eftermiddagen i soffan framför dåliga tv-program på tven.. laddad inför en kväll med packning och förberedelser inför Tobbes flytt från Tredjetvärgatan... Sen är han lantis... åhh va härligt.. Hus och gräsmatta! Jag har faktiskt fått nyckel till min käras hus.... Men han är ju precis sådär go som han alltid är.. gav mig nyckeln, jag blev jätte glad.. tack sa jag.. sen sa min gobit efter några minuter..
-jag måste byta lås här också...
hahaha.. dock menade han att de är olika nycklar till alla dörrar och att de var därför.. håller tummarna att de inte var så att han ångrade sig minuten efter han gett mig en nyckel och att jag får en ny när låset är utbytt i så fall.. :D

i morgon blir de dock ingen flyttgubbe av mig. Jag ska på utbildning.. ska se om jag är rätt för att utbilda mig som instruktör i bugg.. om de är något som skulle passa mig.. vet inte än.. återkommer i detta ärende efter provapå kursen!

Ha en riktigt trevlig helg!

/M


                                             Tobbes fina hus


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela