Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Det heter LÅDOR!

Publicerad 2009-11-17 23:41:37 i Allmänt,

Ikväll har jag hjälpt min kära att börja med att packa hem hans hem då han efter helgen är en lantis och hör hemma i den mysiga byn Kessmansbo... Efter en del kvistlack, målning och lite tapeter så har han ett underbart fint hus där!

Dock måste jag påpeka ännu en gång att de heter flyttLÅDA och inte flyttkartonger... :)

Pappsen är dock rasslig vilket inte riktigt hör till plus sidan i mitt liv just nu! Snarare till den extrema minussidan... hatar när nära och kära inte mår bra!

/M

Kommentarer

Postat av: Calle

Publicerad 2009-11-19 13:02:06

När ska du ta och erkänna att det heter flyttkartong då? :D

Postat av: Maria

Publicerad 2009-11-20 10:38:09

Varför ska jag erkänna något som de inte heter... de heter flyttlåda!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela