Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Tvådagars...

Publicerad 2009-05-22 17:04:48 i Allmänt,

Onsdagskvällen avslutades med att promenera och titta på discgolf.. (de som verkligen kan spela!?) Efter denna upplevelse och några fler svordomar rikare  i mitt ordförråd.....blev de lite specialbugg, mat och så whiskey hos en arbetskamrat till Tobbe och Offa... Jäklar vad vi drack och skåla... trevligt var de.. landade väl i sängen runt fyra tiden... Vet inte riktigt vad tiden tog vägen denna kväll... poff så var de kväller!


Man kan säga att jag inte direkt var pigg som en lärka torsdagsförmiddag när mina tokiga föräldrar kom på besök. Men ändå hyfsat alert!  Efter stök och bök i mitt hem och shopping av bla clownnäsor (till förmån för barncancerfonden) knallade jag och mamma ut ur Ica Maxi med dessa näsor på snoken... vackra värre!





En liftning med mina föräldrar senare till metropolen Tierp blev det Vin, popcorn och gott sällskap av Lojsan, vad mer kan man begära!

 

En lite detalj i morse var att Lojsan hade slut på toapapper så när jag skulle in och.. hm pudra näsan... Då upplyste hon mig om detta, och sa:
-"Det finns bara hushållspapper.. Tänk på det när du spolar..."
haha som om de skulle göra nån skillnad att tänka på de då... Kanske är bättre att tänka på detta momentet innan man spolar ;) Men jag förstod ju vad hon menade.. Det är verkligen spännande att man säger så (jag gör det också).

Regning promenad i morse, en runda i spåret med en mycket trött kropp och en lite avslappnings promenad senare sitter jag här och funderar på vad kvällen och resten av helgen har att erbjuda.. Det återstår att se! Ha en trevlig helg!

/M

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-05-23 00:39:29

mm, mums mums fillibabba hahah :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela