Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Fullirull helg...

Publicerad 2009-05-03 21:06:16 i Allmänt,

Jaha då var det maj då... vilket betyder att sista april redan gått av stapeln. Samt tredagars....


Jag firade sista april i mycket gott sällskap... Grillning och en hel del öl stod på schemat! Synd att värmen lös med sin frånvaro trots att solen var med på ett hörn.


Sen var det fredag... oj vilken härlig dag! Mys frukost på balkongen sen träffade vi goa vänner på Brynäs centrum för lite energiintag... Sen blev de nån öl i solen. Sen for vi i minibuss och spelade frisbeegolf OJ vad roligt det var... men Satan vad kass jag var på det!! Ja, jävlar... Solen sken (brännskadan på armarna intygar detta) det rann ner ett par öl till i strupen och PLUMS så for disken ner i vattet, eller rätt upp eller så satte den sig som ett spett i åkern.. Men som tur var så spelade vi i lag.. så man fick gå på den andras disk.. annars hade jag nog stått där än... Hem svidade om och for på födelsedags fest.. Josefin hade ordnat med super god kycklingsallad..  Trevlig kväll!

Lördag... Instruktörsmöte med festligheter god mat många skratt och en del allvar..... Några äntligen utrop och utlovning på 20% rabatt senare satt man i en bil med egen chaffis (bra med killar som har jour..;)

Idag har jag dansat.. 12-19..med några pauser för energi intag... rätt trött nu.. tänkte snart krypa ner i soffan och bara ha
det bra...

Vill bara tillägga att satan vad jag är lycklig... kan de bli bättre än såhär?

Fast just de på det materiella planet kan de bli bättre... de senaste ang min mob telefon... I onsdags ringde de till mig ifrån en 3-butik i Frölunda och sa att de hade min mob där... jaha jaja.. vilken koll de verkar ha på saker och ting!!!!! Jag blev arg.. pratade med butiken i Uppsala, pratade med de som har reparerat telefonen och blev bara argare... jaja... vi får väl se.. än har jag inte fått tillbaka min telefon.. och när den väl dyker upp är det väl nån transport skada som posthelvetet orsakat.. :/ återkommer med allsäkerhet i detta ärende... så tyvärr inga kort finns på helgens festligheter pga av detta fiasko!

Puss och god natt
Kramas
Maria

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2009-05-05 10:22:36

hej vännen!!

vad roligt att du blev så glad att du ska på bröllop=). Det är då man vill vara med sina kära=)=)

var ländesen man var ut på din sida, det blir inte så mycket internet nuförtiden...

Du dansar och står i ser jag=)

ha det bra, miss you!!!! Puss och kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela