Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Trött, tröttare... tröttast och så lite mer trött..

Publicerad 2009-03-04 20:51:25 i Allmänt,

Om det var någon som missade de så är jag rätt trött idag.. är verkligen inne i en formsvacka.. det känns som om kroppen stängt av som om den bara vill sova... konstig känsla... Trött i ansiktet liksom..

Något som påverkar tröttheten tror jag är att de är full rulle på jobbet... Men så kan det vara ibland..I övrigt tycker jag att jag mår väldigt bra... om det var någon som tvivlade på detta.. :P

Så mycket mer spännande en så tror jag inte jag orkar förmedla ikväll.. Jag ska krypa ner i ett varmt bad och bara ha det bra nu tänkte jag... (alltså slappna av, fy alla som hade orena tankar, inte skulle väl jag) ;)


Så ha en underbar kväll!!


Kramar

Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela