Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Städdag...

Publicerad 2009-03-21 15:54:35 i Allmänt,

Sådär ja.. nu har man rent och fint igen.. de är verkligen inte kul innan man har börjat men när man väl kommit gång och är klart är de ju en super härlig känsla.. att ha nystädat... :)

Såå skönt med helg.. somnade tidigt igår som beräknat.. Vaknade till vid ett par sms som damp in med uppdateringar annars var det en skön nattsömn.. vaknade tidigt av mig själv i morse.. Finns inget bättre faktiskt.. eller jo, nu ljög jag... de gör de ju vid närmare eftertanke.. :P

Ikväll blir det nog date tror jag.. De ser jag fram mot.. ska bli mysigt..

Imorgon blir det dans som vanligt... har lite abstinens nu var ju en hel vecka sen jag dansade sist, tänk om jag glömt bort hur man gör ;)

Ha en härlig lördag..
gör inget jag inte skulle göra! 
Maria






Kommentarer

Postat av: Kollegan!!

Publicerad 2009-03-21 17:14:14

Som att jobba på en lördag!? =)

Postat av: Lojsan

Publicerad 2009-03-22 12:16:01

Inte dåligt jobbat darling, härligt med städning! Å med den där städutrustningen haha ;). KRAMAR

Postat av: Malin

Publicerad 2009-03-23 21:16:34

Du är duktig på att städa:) Ska försöka ta tag i min lägenhet imorgon också:P Men går inte snabbt alls:/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela