Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Investerat i mig själv...

Publicerad 2009-03-06 18:29:13 i Allmänt,

.. jaha då började man helgen med att gå på gratis hudvårds rådgivning... Gratis är gott tänkte jag och traskade dit.. ja rådgivningen var gratis.. Antagligen för att de var säkra att produkterna säljer sig själv.. satan jag blev ju som en bebisstjärt i ansiktet.. kände verkligen skillnaden.. så ja.. jag handlade.. spenderar byxorna på... Mary Kay (produkterna)... Trevliga tider..


Roligt var det också.. Resulterade även till att jag lovade att jag skulle vara modell i morgon och i övermorgon då blir de först färg och form i morgon och så fest-make på söndag... Jag har tydligen fina ögon.. Mycket fina drag för att sminka.. jaja.. vi får väl se vad det blir av det hela.. bilder kommer på de olika ansikten.. ska bli kul!



Min vecka är äntligen slut.. mycket skönt.. har mest varit jobb den här veckan usch och fy...

Ikväll blir det middag på stan, de blir bra de! Bordet är bokat och ölsuget har infunnit sig.. så nu blir stan osäker!

Trevlig helg!

Kramar
Maria

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-03-06 21:39:18

Det gick kanon bra! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela