Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Het förmiddag..

Publicerad 2009-03-10 17:33:57 i Allmänt,

Eller het och het... Idag har jag varit på brandskydds utbildning hela förmiddagen inget  jätte sexigt direkt om det nu var någon som trodde de... Overhead och lyssna  och lyssna och lyssna och bensträckare och så lyssna ännu mer.... Läskiga grejor det där med brand det tar inte lång stund innan det är för sent kan man säga... Man ska inte leka med elden!! 

På utbildningen var det en man som berättade en historia om hans dotter som hade en långhårig katt och hade myskväll med värmeljus.. Plötsligt tog katten glöd - eld.. For som skjuten ur en kanon upp in i soffan.. Kunde ha gått riktigt illa. Men allt hade gått bra förutom lite bränt hår på kattstackaren. Men snacka om panik!

Människor förundrar mig.. De finns verkligen puckos överallt! Speciellt i trafiken det går inte en gång som jag är ute och kör och de är någon idiot ute på vägen aningen i vägen för mig eller på något annat vis underlig.... De värsta jag varit med om är ett möte i en rondell... alltså hur tänker man då när man märker att man möter bilar? Inte alls antagligen!


Nu ska jag strax på dansträning i Kungsgården, Det ska bli riktigt kul.. Det har ni inte läst förut va? Att jag tycker det är kul att dansa menar jag :)

Trevlig kväll!
Maria



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela