Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Är våren här för att stanna, denna gång?

Publicerad 2009-03-27 16:25:09 i Allmänt,

Nu är det sådär vårigt igen på vägarna.. snön smälter bort... är våren här för att stanna? Skulle inte tro de.. April är en väldigt instabil månad..

Ungefär så instabil som jag känner mig idag.. jag är trött, snorig och lite allmänt fundersam.
 
har varit på kundbesök idag, de gick riktigt bra de gillade displayen jag hade ritat. Roligt! Våren hade kommit en bit till i Stockholmsområdet kan jag säga men jag såg ingen tussilago i väggrenen!

Men de är verkligen underbara fredag..äntligen, igen.... vad har helgen att erbjuda för härliga aktiviteter? Jo i morgon blir de mys -lunch med Lojsan på stan ska även traska ett par varv och se om man kan finna nåe snyggt att ha på sig till kvällen. Som består av 30-års kalas.. ska bli riktigt skoj!

Söndag är det mycket dans som vanligt!

Jag önskar er en riktigt härlig helg med många godsaker!!
/snorgärsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela