Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Ny Ungersk undersökning visar...

Publicerad 2009-06-03 20:10:26 i Allmänt,

... att det nu är vetenskapligt bevisat att kläderna kryper i garderoben! Professor Fettstropf har upptäckt ett ny art Fungus gasis speciealis som efter omfattande tester påträffats i alla sorters garderober, speciellt sånna med vita dörrar. Professorn har i sin avhandling beskrivit Fungus gasis speciealis som en speciell svamp som utsöndrar en gas som gör att textil krymper....



Oj vad jag hade önskat att de var dagens nyhet! Men så var tyvärr inte fallet jag har hittat på detta..Om de nu var någon som trodde på detta så är jag hemskt ledsen för att ha farit med osanning! Min önskan var bara att jag skulle  kunna lösa detta mysterium med krympande kläder på ett naturligt och enkelt vis men NÄ... :P de har nog andra naturliga orsaker att kläderna ibland inte vill sitta som jag vill att de ska sitta.. haha..

Pigg som en lärka idag! Har varit och motionerat i naturen härliga tider!! Helgen närmar sig.. De ända jag har planerat är att jag MÅSTE se Sverige-Danmark...På lördag! Heja SVERIGE! Håll tummarna för att Fungus gasis speciealis inte har krympt min Sverigetröja... ;)

Ha en härlig kväll!

/M





 

Kommentarer

Postat av: Lojsan

Publicerad 2009-06-03 20:33:09

HAHAHA...ja, fungus är svamp om jag inte helt är ute och cyklar och mina garderober har också drabbats av denna otäcka FARSOT! Trots grå garderobsdörrar. Läskigt!

KRAMAR

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-06-04 21:51:32

fan tror det smittar oxå, har tömt min garderob i samband med flytt nu och fått ihop 3 stora papppåsar med en massa saker som verkar drabbats av detta elände ;) funderar starkt att skylla på 25 års kris.. =) ha de bäst, vi kanske syns på matchen!

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-06-05 14:00:06

sv. Haha ja tänk om man hade fått ligga också, vilken lycka. Dock är inte gudarna på min sida verkar det som...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela