Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Kass match men kul kväll...

Publicerad 2009-06-07 19:59:24 i Allmänt,

Jaha... vad gjorde försvaret igår? och mittfältet för att inte tala om anfallarna??.. (iof inte lätt att göra mål när man inte får några vettiga bollar... ) Man kan också påstå att Thomas Sörensen gjorde ett par grymma räddningar men ändå.. jaja.. Besviken var ordet... Ett par(!) Gravöl senare var jag på interpool för att spela lite biljard.. jag satte en kula, boll eller klot (kalla de var du vill) sen gav jag upp.. var lite för yr för att spela denna sport.. Kul var det iaf.. goa drinkar!

Ett par fniss attacker senare somnade jag som en klubbad säl mellan goaste katten och mindre nöjda grabben som har jour (alltså helt nykter)

Hur går det då med det nya livet som började för ungefär en månad sen.. ja på en månad har jag gått ner 1 cm i midjan.. Inte mycket men iaf åt rätt håll.. Denna dag har inte direkt gått i nyttighetens tecken men man lär ju slarva ibland.. eller ja.. de blir rätt ofta...;)

Nästa vecka är de full fart igen..
klippning, träning, träff me Lojsan, Galej och JERRY WILLIAMS!!

/M


Laddad innan match                              Hanna


Offa                                                            Jag och Linda i taxin


Interpool

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-06-07 21:20:24

Ses på Jerry Williams:) jag ska jobba då:) Hihi=) kommer nog bli en rolig kväll;)

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-06-10 17:06:31

det är som vanlig aldrig någon som ringer till mig :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela