Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Första intrycket...

Publicerad 2009-06-13 16:40:55 i Allmänt,

... som jag gav idag undrar jag lite hur det var.. träffade nämligen en god vän till Tobbe i morse. Jag låg kvar och sov när Tobbe skulle ge sig iväg på bus. Men du får väl komma upp och hälsa sa Tobbe.. Sagt och gjort.. Eftersom jag sover rätt lättklätt virade jag in mig i täcket och knallade upp.. Håret stod åt alla håll efter nattens bravader, nyvaken och allmänt seg. Men ordentlig som jag är så tog i hand och pratade lite sen vände jag för att smyga tillbaka till sängen.. Ja, vad gör jag då då? Snubblar över en väska som visst stod där.. som TUR var så stod jag på benen. TÄNK OM jag hade dragit på rumpan och visat hela mig i mässingen! Tack för att jag slapp detta :)

Igår var de styrelsemöte. Efter blev det ett par öl och whiskey i goda vänners lag.. Mycket trevlig kväll men många skratt som vanligt!! De är fantastiskt att ha så underbara människor i sin närhet!

Idag har jag gjort av med massor med pengar.. Men min garderob behövde ett litet lyft.. Sen har jag införskaffat TVÅ par likadana solbrillor i förebyggande syfte.. Jag nämligen redan lyckats ha sönder två par i år.. ett par klev jag på av nån dum anledning.. och de andra har jag lyckas avlägsna den ena bågen...

Blev faktiskt nästan inga svarta plagg idag heller förutom ett par bikinitrosor de tycker jag inte räknas... :D Stugan till Dansbandsveckan är nu betald också.. mitt första år i Malung, de ska bli riktigt kul! Men de första som står på tur är Jerka. Sen blir de midsommar de ska också bli väldigt roligt!! Vi ska till Östhammar och bo i stugor och bara ha de bra.. håller tummarna för att vädergudarna är på bra humör!

Ett litet ryck här hemma står på tur sen blir de en lugn kväll för mig precis som jag planerat!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela