Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Är det som att cykla?

Publicerad 2009-06-16 20:01:57 i Allmänt,

Hur var de nu man gjorde igen? Jag har inte spelat fotboll på ett halvår.. inte ens rört en boll.. Men i morgon är det skarpt läge då är det match... HUA!! Mitt gamla lag saknade målvakt så då ställer man väl upp.. (har lite svårt att säga nej ibland) även fast det med all säkerhet lika bra hade kunnat stå en blomkruka där mellan stolparna.. ÄR nog för tung i baken för att hoppa och studsa efter en boll... jaja vi får helt enkelt se hur de går..

Midsommar närmar sig!! Underbart jag kommer fira i Östhammar i goda vänners lag.. De blir camping och snaps och antagligen en och en annan gräsmatte bugg.. Midsommardagen blir de nog en visit till Lövstabruk! Jag ser verkligen fram mot detta.. gör min soldans varje dag.. vill ha fint väder, åtminstone uppehåll!


en gång förr i tiden ... :P

/M


Kommentarer

Postat av: Lojsan

Publicerad 2009-06-16 20:34:51

Jag dansar också! Hela tiden!!! Mer sol åt folket! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela