Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Tänk om man blev smal av öl...

Publicerad 2009-07-31 16:48:54 i Allmänt,

... då vore jag nästintill anorektisk nu... men tyvärr så är inte så fallet så idag när jag i sista minuten skulle hitta en klänning till Emma & Fredriks bröllop som är i morgon. (Jag har skjutit upp de länge pga av att jag känner att kroppen förändrats till ja.... till mer att tycka om helt enkelt.)

Idag blev jag vansinnig.. jag ville helst stå och skrika i provhytten! Fick på mig en klänning i guldfärgat tyg halvvägs.. sen gick de inte att få ner den längre..  och så när jag skulle dra tillbaka den över huvudet gick inte detta heller!! ATTANS! Där stod jag... tillslut lyckades jag krångla mig ur situationen...tur var väl det... sådär att behöva be butiksbiträdet om hjälp när man har försök få på sig en för liten klänning ;)

Hittade dock en rosa lull lull klänning till sist... jag är varken en rosa tjej.. eller så mycket för lull lull.. men jag tycker ändå den här var rätt fin! De är bara att gilla läget att kg har satt sig runt midjan och på rumphelvete.... bita ihop och göra något åt saken istället... så får de bli.. och så kommer de bli... kommer nog fuskas en del sista semesterveckan också men sen så.... sen blir de.... de nya livet... IGEN ;) haha

annars då? Vad har hänt...

Efter en lugn helg så har veckan bestått av...

Mys med släkten i Östervåla... verkligen en härlig dag!


Husbilssemester i Hedesunda med dans och ett par öl.... Eftersom vi bodde en bit ifrån dansen lag Offa ut Öl till färdkost på olika platser till hemgången...  synd bara att vi missade ta den som placerades i en postlåda... eller ja.. den pesonen som bodde i det huset kanske blev glad dagen efter :)

Whiskeyprovning i Mackmyra stod på schemat onsdag eftermiddag... god Whiskey och intressant rundvandring.. Jag har till och med klappat på kungens egna whiskeyfat...

Sommarkväll med mat och dryck!

Promenad och frukost i Bomhus

Genomförning av en beställd hemlagad middag till Patrik och Linda, Mycket trevlig kväll!

De var de..
nu ser jag fram mot Emma & Fredriks bröllop i morgon! De ska bli så fantastiskt att dela denna dag med dem!! Speciellt nu när jag har något att ha på mig också så jag slipper gå naken ;)

Semesterhälsningar
/M


Kommentarer

Postat av: P & L

Publicerad 2009-08-01 11:03:25

Om vi ej hade beställt en middag så hade risken varit microskopisk att vi hade fått någon, bara så att alla vet.

Middagen var superb, det har ni inte gjort för sista gången. ( Ni har nu skapat en trend ).

Postat av: Fam Jakobsson

Publicerad 2009-08-01 11:11:09

Vi tackar oxå så mkt för maten. Håller med föregående talare att den var superb. Tack för en trevlig kväll. Ha så kul på bröllopet nu...o Maria....du kommer stråla =) Pöss

Postat av: Maria

Publicerad 2009-08-02 20:31:09

hehe.. ja risken är ganska stor att ni skulle ha blivit utan mat ;) men nu har vi rutinen inne... hehe.. vi kan om vi vill :P Tack båda för mycket trevlig kväll!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela