Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Något stör mig...

Publicerad 2009-07-06 17:40:13 i Allmänt,

Rätt mycket också... I lördags kväll när vi var och stussade på Flustret i Uppsala.. så var det sådär trångt som det är på sådana discoställen... vad händer? Ja, de som alltid händer... två som är rätt överförfriskade och tror de kan dansa bugg börjar dansa bugg.. far in i alla med armbågar och dylikt! Försöker ta plats som inte finns och visar ingen respekt alls till alla andra på denna minimala yta .... Sådant stör mig! 


Självklart få dansa bugg om man vill.. jag dansar gärna bugg.. men då ska de vara under kontroll och med respekt till alla andra.. Ungefär som man på samma sätt ska visa respekt till buggare när man är på nån dans... då behöver man inte stå mitt i vägen och ruska då heller och tvärt om bugga in där de står ett gäng och har roligt... Om alla människor kunde visa ömsesidig respekt så skulle detta fenomen inte finnas.. men ja... som sagt alla människor är sig själv närmast...

Idag är sista måndagen den här veckan!
 bara så att ni vet...! Väldigt intelligent kommentar som jag fällde idag på fikarasten på jobbet... De jag menade var.. att de var sista måndagen innan semestern... Nu har jag bara sista tisdagen, sista onsdagen, sisa torsdagen och sista fredagen kvar.. :)

Ikväll ska ja dansa bugg med respekt till alla andra ;)

/M

Kommentarer

Postat av: Lojsan

Publicerad 2009-07-07 08:35:22

..."jag och Monikas mamma är professionella dansare...jo Monika, det ÄR såhär, danslärarinnan SA det!" HAHA...KRAMAR =)

Postat av: Maria

Publicerad 2009-07-07 08:57:21

HAHAHAHA.... BUGG... eller professinella.. vi har gått kurs.. :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela