Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Mångalen?! missa inte...

Publicerad 2009-07-07 17:08:29 i Allmänt,

I natt händer de,ramlade över denna artikel idag... De är tydligen nationella ORGASMnatten i natt! Första fullmånen efter midsommar är man enligt orgasmexperten Ylva Franzén mångalen... eller extra sugen om man hellre vill uttrycka sig så....läs tips och trix ifrån orgasmexperten:
http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article5467170.ab

De ända jag undrar är vem kom på detta? Samt vad man ska med solskydd till mitt i natten? Om man ska sätta upp ett skynke som är transparant, vad är de då för mening att sätta upp ett skynke? Mot myggen eller? De skulle dock gå lika bra att öppna ett fönster.... :P

Är de mångalen jag är? De är alltså därför jag har svårt att sova när det är fullmåne.. jag som trott de berott på andra saker...tänk vad man lär sig.. Tydligen kan man vara expert på precis allt... 

Inspirerad som jag vart av denna artikel tog jag kvickt ett foto på artikeln och skickade iväg via mms...(tycker själv att jag var rätt rolig)
fick svar:
"hehe.. :D"
Kanske inte riktigt de svar jag hade tänkte mig... men jag fortsatte smida mina planer.... så nu har jag en plan...
.. jag har lockat hit honom med lite mat sen ska här utforskas om de verkligen är som det står.. haha.. nää då... självklart blir det händerna på täcket som vanligt!!

Ha en UNDERBAR kväll och natt!

/M

Kommentarer

Postat av: Lojsan

Publicerad 2009-07-07 20:22:08

Jaa, det hoppas jag verkligen, händerna PÅ TÄCKET alltså! Haha, men roligt! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela