Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Dansbandsveckan i Malung!

Publicerad 2009-07-13 12:42:18 i Allmänt,

Ja... Dansbandsnörd som jag är håller jag nu på att packar ikväll drar vi ett gäng till Malung för en vecka av dans och öl! Ska bli roligt.. Jag har aldrig varit där förut, ser fram mot och se om det är så bra som de påstås..

http://www.dansbandsveckan.se/

Packningen är inget jag vill göra dock... jag hatar att packa. Vet inte riktigt vad jag ska ha med mig... får väl försöka tänka efter före.. och inte ta med sånt som kan vara bra att ha... utan sånt som jag vet att jag behöver.. de ska nog gå bra.. :S

Uppdateringarna får nu en veckas semester...

På återskrivelse...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-13 21:01:52

Vilken cooling:)Ha så skoj, dansa lugnt:)

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-07-13 21:03:13

De var från mig:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela