Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Krya på mig...

Publicerad 2009-01-31 11:17:51 i Allmänt,

.. varför säger man så? Alltså när man ligger där och är super sjuk och så pratar man med nära och kära så säger de.. Krya på dig! Hur fan gör man de?? Missförstå mig inte nu, Orden uppskattas.. jag säger dem också till nära och kära.. Men de slog mig.. Hur gör man denna uppmaning?

Jag är nämligen sjuk... eller idag är jag mycket piggare har ätit och suttit upp längre än 1 min.. igår trodde jag att jag skulle dö.. sov hela dagen.. ont i hela kroppen feber.. frossa, svettingar.. hosta.. huvudvärk.. ja allt.... klagar jag mycket ?? nää inte alls va ;) haha
jag är så ovan att vara sjuk är inte de så ofta och nu fick jag så att jag teg... Nån som känner sig manad att komma och ge mig massor med glass?

Helgen blir lugnare än vad som var planerat... mest sitta i soffan se på film och bara krya på mig!!

Trevlig helg till alla friska människor och alla sjuka också för den delen..

Kram
Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela