Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Fredagkväll och så avresa..

Publicerad 2009-01-03 23:10:22 i Allmänt,

Flytten igår gick riktigt bra, nu har vi nya fina lokaler till Gävle Rock ´n roll och SWING klubb. Drack även flytt öl på eftermiddagen vilket sen satte standarden över resten av kvällen.. Förfest här och så iväg på dansen på Estraden, blev mest öl... Sen iväg och för första gången var jag på Bilagan i Gävle, helt sjukt... Galet ställe kan jag säga speciella människor där... Gjorde ett bejublat framträdande med Hönan Agda.. hu... så går de när nån annan anmäler en för karaoke sång..  Fick även frågan (eller påståendet) att jag var bisexuell...(detta var dock under dagen) Jag förnekar dock detta, jag är heterosexuell, de vill jag lova! :)

Idag på dagen har jag gjort.... inget alls... rekord i att ligga och dra sig i sängen kan man säga.. många skratt senare så var jag uppe och igång.. Ner på stan för middag med stora delar av skidsemestergänget.. :)

Hem igen och nu sitter jag här och laddar.. vad ska man ha med sig???  Håll tummarna för att jag fått allt med mig.. I morgon förmiddag bär det av.. Till Ramundsberget, återkommer på Lördag! Tills dess för jag önska alla en härlig vecka. Blir nog dåligt med uppdateringar under denna veckan men när jag väl är hemma igen så lovar jag att de kommer!!

Många kramar
Maria

Här iförd snyggis mössan... som jag fick i julklapp av mor och far på ren retsamhet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela