Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Det sista dygnet!

Publicerad 2009-01-01 21:29:14 i Allmänt,

Jaha ja... då var det 2009 då... första dagen på det nya året spenderades hemma. Inte alls så bakfull faktiskt mest lite halv seg trött lixom.. Har ställt om dygnet. Tv, skratt och genomgång av kvällen. Lojsan for hem vid åtta.. nu laddar vi om inför vår fjällsemester.

Sista dagen/kvällen/natten på 2008 spenderades med mycket god mat och i goda vänners sällskap en smula alkohol var också inblandat.

Middag hos Josefin. Det var Johan, Peter,  jag, Lojsan, Josefin, Erika, Matts, och Malin. Kom dit efter brottningsmatchen med strumpbyxorna jag vann, inga skador på någon av oss. Käkade, pratade, drack och skålade.

Dansade in det nya året 5 min över tolv med Peter! GOTT NYTT 2009.. Jag önskar alla kvinnor gott nytt kukår..något fyndigt som vi kom på mitt i nyårsnatten.. Killarna var inte sämre och klämde i med Gott nytt hålår... sådär ja... Nytt år nya möjligheter sägs det.. Jag undrar är 2009 kärlekens år? De återstå att se...





Kommentarer

Postat av: jörgen

Publicerad 2009-01-02 19:58:50

Men Maria

kukår, är du så sugen, ska jag hälsa på dig efter jobbet nån dag,,,

Postat av: Maria

Publicerad 2009-01-03 21:02:46

Tack, men nej tack... du läste inte så noga jag önskade andra detta! så så sugen är jag inte...

Postat av: Ehlina

Publicerad 2009-01-03 22:09:38

hej vännen;) så stiliga ni är... du och lojsan..;) ser ur att ha haft de trevligt...

får man lägga till dig på länken?? kram kram /Ehlina

Postat av: Mily

Publicerad 2009-01-06 23:19:47

Sååå jävla snygg du är i håret!!

Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela