Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Utmaningen!

Publicerad 2009-02-01 13:03:02 i Allmänt,



Jag har blivit utmanad av min goda vän Emelie Ekh!  Jag lär väl anta den....Utmaningen går ut på att man ska skriva upp tre saker som man är särskilt nöjd med på sin kropp.. så ja.. här kommer det:

Mina ögon: Även om jag inte vet vad jag har för färg på dem, så gillar jag dem! :)


Min näsa:  Dock inte när den avslöjar mig när jag är arg.. då brukar näsborrarna vifta, ja de är sant.


Mina bröst: Små men vilda :D

Nu är de min tur att utmana, så jag utmanar:

Louise Knutsson

Jenny Nokbin

Malin Wibron

Reglerna är enkla
1. Placera ovanstående banner på din blogg.
2. Lista tre saker med din kropp du är särskild nöjd med
3. Länka till den du fick utmaningen av
4. ...och skicka vidare utmaningen till tre personer du tycker borde vara extra nöjda med sig själva.

Då har jag gjort min del... :)

Kram på er...

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-02-01 23:36:53

Jösses. Jag gör det i morgon, lovar! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela