Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Lat, latare och latast

Publicerad 2009-02-10 17:31:18 i Allmänt,

... känner jag mig.. blev bil till jobbet idag IGEN... va fan.. mitt nya liv började inte super lysande direkt! Men jag dansade ju igår kväll och ikväll blir de samma sak igen......Men i morgon är det en ny dag nya möjligheter, då ska här promeneras.. då blir de varma kläder på så jag kan gå.. i morse höll jag på att frysa rumpan av mig!!

Det är verkligen vackert när det är som det är ute nu, dock en aning kallt... eller det finns inte dåligt väder de finns bara dåliga kläder!

Jag börjar vänja mig med frisyren också nu.. en aning kort kanske men vaddå.. de växer ju ut.. :)

Nu ska jag till Kungsgården och rocka loss...

Kramar
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela