Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Tidsbrist...

Publicerad 2009-02-18 21:08:10 i Allmänt,

Idag är det onsdag..  alltså har början av veckan sprungit förbi... blir lätt så när man är uppbokad dygnet runt.. nästan... jo, jag sover lite också!


Men måndag och tisdag har bestått av jobb och dans... Dansen har varit väldigt skoj och väldigt givande.. har lärt mig massor av nya steg och massa annat tok. Fick kommentaren igår att jag inte har några hämningar alls när jag dansar, du är inte klok kvinna, haha jag väljer att ta det som en komplimang!... Många skratt och svettdroppar senare rullar veckan framåt..


Idag är de som sagt onsdag.. och vad har jag gjort idag? Helt otippat har jag jobbat och dansat... hjälpledare i en nybörjarkurs... Fick en super fin bukett tulpaner idag på kursen.. bara för att jag var jag.. de tackar jag för! Go människa som tyckte jag skulle ha dem (ja, lite mallig är jag allt)

Jag har vant mig vid frippan nu också.. de är bara den lilla detaljen att jag ser ut som ett troll när jag vaknar.. haha.. håret står verkligen åt alla håll, jag ser hel vild ut... morrr.. ;)

En liten annorlunda uppdatering är att det är mycket som rör sig i min kropp nu... tankar, känslor och drifter i omlopp... synd om gun just nu...Mysigt måste jag väl erkänna dock en aning svårhanterligt är inte riktig van vid det som händer... Lite rädd blir jag också... fast de är ju jag i ett nötskal... Följ med Maria, följ bara med! Se vad som händer :)

Jag vill ut och åka också, resa lite vore trevligt... ska åka till London med ett gäng på jobbet i höst det ska bli riktigt roligt, jag var dit för ett år sen ungefär... gillar London...  Fin jag är med Mr ben va?



God natt god vänner... nu ska jag krypa ner under täcket!
Kramar
Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela