Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Jag hatar...

Publicerad 2009-02-26 18:07:43 i Allmänt,

... att betala räkningarna... vilket jag gjort idag.. suck! Först blir man så himla glad för de rasslar till på  kontot för att senare dras ifrån, poff... så är det borta... min största utgift är mitt boende... Jag har rätt hög hyra.. Men jag måste säga att det är det värt.. jag gillar min lägenhet! Även om jag nån gång förhoppningsvis kommer bo i hus med en egen gräsmatta!

Veckan har som vanligt sprungit förbi, massor att göra på jobbet just nu, men det är bara att bita ihop. Dagarna har förgyllts av dans, dans, mjukglass och så lite mys..


I morgon är de fredag igen, då blir det ut och käka lite. Sen på lördag blir det tjejmiddag i Norduppland. De ska bli så fantastiskt kul! Träffa alla tjejerna vi har säkert inte setts på ett år... om inte mer!! Hua.. det är verkligen på tiden!!

Största händelsen den här veckan är väl att texten singel har försvunnit från min facebook sida... Plötsligt händer det!

Men en underlig tanke slog mig nu. Är det så att det är den nya grejen... När man var liten så frågade man chans, nu ändrar man status på facebook... Men mystiken tätnar då det inte står något alls på relationsstaus... Är de så att jag är ihop, eller hur är det?? hehe... tänk att jag älskar att hålla alla på steckbänken! Men jag  kan väl säga så mycket att jag känner mig iallafall inte som singel... ;)

Ikväll är det årsmöte på  klubben...  SÅ jag lär ge mig av snart och lyssna på om någon har något bra att säga.. Nytt dansgolv kommer med säkerhet att nämnas!

Godkväll
Kram
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela