Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

I hatten på jobbet!

Publicerad 2009-02-04 21:56:14 i Allmänt,

Idag var de bad hair day på jobbet... Vilket innebar hatt... Jag är lite förtjust i huvudbonader, gillar hatt skarpt. Mer hattar åt folket!

Jobbet har rullat på bra. Kvällen likaså, dansade kille på nybörjar kursen på klubben. Kul.. Men väldigt mycket grunder fortfarande. Mer dans åt folket!

Mycket hår nu... På fredag ska jag nämligen klippa mig och färga också tänkte jag! Undra hur?? Någon som har något bra förslag vad jag skulle passa i? Ska bli skönt iaf och få en genomklippning av håret! Mer egenvård åt folket!

På fredag är det även festligheter på schemat.. Direkt efter klippningen är det hem och svida om så är de utgång jag och Lojsan laddar!  Ska bli kanon roligt! Mer sprit åt folket!

Nää nu ska jag faktiskt gå och lägga mig... Mer sömn åt folket.

Kram
Maria


Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-05 12:08:36

Hej min vän

Hoppas allt är bra me dig? Här är de full rulle:)

Har en sak till dig på min blogg;)

puss å kram Emelie och Hugo

Postat av: Linda

Publicerad 2009-02-05 19:24:38

Hej stumpan.

Lägg in några slingor i ngn härlig nyans...lila,röda,vita,silver,guld...ja nåt coolt.

O du...det spelar nog ingen roll vad du gör...allt klär en skönhet vet du väl? =)

Kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela