Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

I ett av världens hörn...

Publicerad 2009-02-20 18:28:12 i Allmänt,

sitter jag och njuter av fredagen... De är väl underbart!

Humör har jag, väldigt ofta är det glatt.. Men blir jag arg på riktigt så då jäklar tar det hus i helvet... sen har jag ont i huvudet i flera dagar efteråt...

Dock kan jag svära och låta lilla när dödating muckar med mig... Som tex när jag slår i tån i tröskeln, displayen inte blir som jag vill eller om jag förlorar i spel. Detta räknar jag dock inte till arg på riktigt.... Tror inte det är bra för kropp och knopp att vara arg... Förstår mig inte på alla dessa människor som orkar gå omkring och vara förbannade hela tiden, varför?

Fast precis nu när jag har pratat med mamma i telefonen blev jag lite arg.. Är det något jag verkligen blir arg och ledsen över så är det när någon är dum mot mina nära och kära, då är jag inte god att tas med! Jag skulle nog kunna göra vad som helst för min familj så de så!

"Lyckan kommer till den som skrattar"

Trevlig glad helg önskar jag er!
Kramar
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela