Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Hemmakväll!

Publicerad 2009-02-19 17:49:34 i Allmänt,

Torsdagar är en underskattad dag tror jag... det är liksom dagen före fredagen som alla längtar så mycket till så det glöms bort en aning.. Jag gillar torsdagar.. Då brukar det vara dans på mitt schema med idag kände jag att jag inte orkade, så jag bestämde mig för hemmakväll, ladda lite batterier plocka, diska och tvätta lite... skönt det också ibland!

För att hoppa över torsdagen och se framåt så är det min favorit dag i morgon.. äntligen fredag! Jag ska börja med att stanna ett par timmar på jobbet då vi har rätt mycket att stå i nu på konstruktions avdelningen...

Sen blir det hem och vila lite. Håller tummarna för att allt går min väg så jag kan spendera resten av fredagskvällen där jag vill!

Resten av helgen blir lugn extra kurser i dans på lördag och så bio samt dans på söndag..

Jag ska gå på förhandsvisningen av Män som hatar kvinnor... Min kollega Carina vann på guldbaggegalan en hel biosalong för 61 personer med förhandsvisning på en film och jag ska få följa med!

Idag när jag gick hem från jobbet bet kylan i mina kinder så pass så jag såg ut som jag stoppat huvudet i ketchup när jag klev innanför dörren... Rödblommig? nää inte jag inte.. :)
såg inte klok ut..

Vidare så kan jag ju fortsättar roa er med uppdateringar om min klumpighet.. idag klämde jag tummen mellan skrivbordet och min stol... igen.. de har hänt ett par gånger om jag säger så.. jag fattar inte hur jag lyckas med allt hela tiden!

Skulle vilja åka upp till Jämtland och fiska lite... Underbart på sommarn, fjäll-luft, fiske och natur.. det är grejor det! Kortet är från i somras vid stensjön i Jämtland!

Nä nu ska jag krypa ner i soffan!
Skaffa dig en trevlig kväll!
Kram
Maria

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-19 19:32:30

Hej Maria, Ska du inte tala om varför du har huvan på tröjan uppfälld. KNOTT KNOTT kramar mamma

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-19 19:38:24

Hej Maria Ska du inte tala om varför du har huvan uppe på tröjan, KNOTT KNOTT kramar från mamma

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-19 19:40:11

OOOOPs nu tror jag den kom 2 gånger/ Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela