Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Före & Efter..

Publicerad 2009-02-07 19:27:51 i Allmänt,

... klippningen!


FÖRE                                                         EFTER

Ja vad säger man jag är numer befriad från f-luggen men nu har jag något av en svamp frisyr... haha... nää men kort är den.. Dock lika lång på båda sidor men jag har en förkärlek till att dra den åt sidan som på bilden. Bättre än förra gången men ja... vad säger ni? Jag ska nu spara ut nästa gång de är dax för klippning.. Tänk att jag aldrig blir riktigt nöjd, är de nåt kvinnligt... Jag kanske vänjer mig... :P

Igår var de utgång på HB... Lite folk men vi hade kul som attans! Tiden gick otroligt fort plötsligt var de dax att gå hem...

Idag är jag trött i huvudet.. men de är självförvållat! :)

Nu blir de tvkväll med god saker!

Trevlig kväll!
Kramar
Maria

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-02-07 20:47:08

tyckte det vart jätte fin. men ska inspektera den lite närmre imorgon hehe :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-08 16:39:25

Jätte fin i håret!! Puss å kram

Postat av: Linda

Publicerad 2009-02-08 19:13:28

Grymt snyggt tjejen. Är själv sugen på att klippa mig i ngn tuff frilla med cool färg...fast vi får se...e liiite för feg än..haha.

Kramen till dej iaf

Postat av: Maria

Publicerad 2009-02-09 10:34:36

Tack så mycket alla goa människor! Har fått även fått komentaren att jag ser äldre ut... hm... tant ström, jaja... de kan jag väl vara... Kerstin, 5 barns mamman som inte har varit ute i svängen på väldigt länge kanske ;) haha... nää då... jag vänjer mig sakta men säkert!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela