Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Danssöndag....

Publicerad 2009-02-01 13:13:50 i Allmänt,

MEN... ingen dans för mig... buhu.... fan va tråkigt de är att vara sjuk... Jag får sitta här i min vrå... och tycka synd om mig själv.. mycket piggare idag dock! idag har jag till och med diskat.. (ja jag har diskmaskin) Dock är man vi inte i dansform måste jag väl erkänna men ändå, klaga går ju!

SÅ jag jag äntligen skrivit in utmaningen också.. var på tiden.. var ett tag sen jag fick den. (förra inlägget) 

Gud vad jag har härliga människor omkring mig som har ringt och hört av sig och kollat hur jag mår och så... känns mycket bättre att tycka synd om sig själv när fler gör det :D hehe..

Nä om man ska göra sig en kopp te till och kanske förflytta sig till soffan.. nån som vill byta liv med mig just nu... händer inte sådär extremt mycket faktiskt! :/


Kramar
Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela