Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Kan låren hoppa ur led?

Publicerad 2009-08-20 18:23:05 i Allmänt,

... De känns onekligen så när jag tar ett litet för långt steg... Jag har sån jäkla träningsvärk i framsidan av låren så de är nästan lite obehagligt.. När jag promenerar så viker sig låren när jag tar ett  lite för stort steg... Nu när jag beskrivit  den här träningsvärken så tror ni att jag gjort ett mastodont styrketräningspass... NÄÄ, så var då tyvärr inte fallet.. Fröken ström har styrketränat med sin egen kroppstyngd på vardagsrumsgolvet... Slutsatsen är nog att jag är lite för otränad i kroppen just nu.


De värsta med att ha träningsvärk såhär är den lilla lilla  biten innan man sätter sig på toan... Dessa små små cm som är kvar...

För övrigt så blir det till att spendera helgen i Halmstad. Eller vid närmare eftertanke så kommer större delen av helgen spenderas på en buss till och från Halmstad. Idag bestämdes det nämligen rätt så spontant att jag ska åka med Smurfit Kappa Girls och spela fotboll i Smurfit Kappa Cup i Helgen.. Ska bli skoj... förutom att jag säkert kommer vara tok less på allt vad buss heter när jag kommer hem igen!

Dessa busspass gör att jag akut måste byta ut min musik på mp3-spelaren... De är inge fel på Cornelius, Brolle, Winnerbäck och dansband... men just dessa låtar har jag hört lite för många gånger blir kul med lite fräscha bitar att tralla på!

SÅ nu vet ni ingen uppdatering nu på ett tag..  Jag och mina onda lår ska försöka oss på att spela fotboll, hur man nu gjorde detta?


Nu ska jag hoppa höjd, springa final 200 m och mycket annat..(från soffan då förståss)  hoppas ni också får en trevlig friidrottskväll!

/M

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-08-20 18:46:39

Träningsvärk e najs!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela