Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Blött poolparty, Mintu är djävulens påhitt...

Publicerad 2009-08-17 22:13:10 i Allmänt,

Helgens bravader har sprungit förbi..

I fredags blev de spontant ut och käka och ta nån öl på  Lam´s terass för att sedan hamna en sväng på Interpool.. De var mycket trevligt... många intima samtalsämnen kom på tal... utfrågningar och allmänna upplysningar stod i fokus. Mycket trevligt dock!

I Lördags var de då dags för poolparty i Bomhus. Trevligt var de, lite bad...väldigt god mat.. rätt mycket alkohol Cocosdrinkar, öl, kapten, whiskey.... höll mig i prima form tills mintun kom fram denna djävulska dryck.. men god fördjävligt god... så de var ingen som tvinga mig att ta dessa goa droppar men efter ett tag....så smet jag iväg för att få koll på vinglet i huvudet...(kolla en grej var min briljanta förklaring, som jag då tyckte var helt glasklar) kalabalik uppstod på både de ena och de andra hållet... Säg vad denna kväll inte innehöll?? Blöt kväll i goda vänners lag dock...

Söndagen var de upp tidigt för jag skulle göra min kära sällskap och titta på ett hus han är intresserad av. Men eftersom vi båda var lite halvt okördugliga hade vi privatchaffis... inte illa.... Mycket fint var de, huset alltså.. håller tummar och tår för att de går bra! Super mysigt!

Hade sedan en slapp men helt underbar dag i soffan... tills vi for till bomhus för tacos och film... och inte att förglömma människan från Mars på 100 m... man kan inte göra så? man kan inte springa så fort och ändå se oberörd du... häftigt att se.... Grattis Bolt!

För övrligt vill jag bara tillägga att hoppa i vattenpussar... ÄR kul även om man är 26 år!!

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela