Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Vilken underbar dag!

Publicerad 2009-04-01 16:41:05 i Allmänt,

Dagen började på bästa sett... sen har det bara fortsatt...Idag har det varit strålande solsken hela dagen oj vad härligt.. Har även sett tussilago i väggrenen... Våren är pågång (igen)

Mitt på dagen var jag varit ledig från mitt vanliga jobb och åkt iväg till Sandviken. Där hade jag och Tobbe kurs med en gymnasieklass... Buggkurs alltså! De var duktiga.. Men de är rätt svårt att klämma in en hel grundkurs på en timme... Sen blev det lunch på Gävlebro. Gott och Trevligt!

Jag har även lyckats bli lurad idag... men bara en gång.. Dock lyckades jag lura mamma och pappa rejält.. Att jag hade beställt en hund... En foxterrier (tycker de är fina och roliga hundar)... haha... hur ska du ha tid med en hund nu?? sa mamma.. pappa blev bara tyst.. Luras kan jag göra via telefon men de är omöjligt öga mot öga.. Jag är nog en av de sämsta människorna på jorden att ljuga! De är kanske bra det iof..

som grädde på moset eller korven i brödet.. så kom deklarationen idag också... jag får tillbaka ca 3000 riksdaler.. de var ju glada nyheter :)

Nu ska jag göra mig något att äta. Sen blir de promenad i solskenet!¨
Kanske knallar en sväng upp på klubben och kikar på danskurs också... eller jag kanske hoppar med?

Ha en härlig kväll!
Kram
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela