Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Veckostart... jag hatar när saker inte fungerar!

Publicerad 2009-04-07 21:28:49 i Allmänt,

Början av veckan har bestått av dans och så lite mer dans.. och så lite bus!


De finns så mycket tussilago i väggrenen nu.. de är underbart vackert! Underbara vår.. härligt de är när det är sånt här väder.. Man bara längtar till uteserveringssäsong med en stor kall öl i handen och solen gassandes i ansiktet! Underbart!


Påsken närmar sig med stormsteg... idag när jag besökte mor och far i tobo hade de agerat påskhare dubbelt upp... jag fick ett mycket trevligt ägg, de tackar jag för! Puman är även den vårtvättad.. nu glänser hon i solskenet!


Min årliga resa närmar sig också... på torsdag är det dags.. vi ses väl där? Blåkulla nästa....


oj vad positivt de här inlägget lät... jag är ju faktiskt inte så positiv idag.. eller jag har inte varit iaf... Min mob har lagt av.. min nya sony ericsson c905!!..  när jag ringer eller nån ringer till mig så hör de mig men jag hör inte dem... högtalare då hör jag.. men så kan man inte ha de.. så i morgon ska min goa vän lojsan lämna in den i Uppsala(eftersom de inte finns nån tre butik i Gävle) och jag har fått låna hennes gamla mob... tackar så jätte mycket för de... kanske därför jag är så positiv ikväll för att allt förhoppningsvis har löst sig jätte bra!


Ha en mysig natt så hörs vi snart igen..


Kram

Maria


i våras i tyskland....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela