Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Ont i foten... Orsakat av för slapp rumpa?

Publicerad 2009-04-22 17:09:50 i Allmänt,

varför är man alltid som mest träningsugen när man är sjuk eller har ont nånstans... Vad less jag blir jag har ont i höger fot... under på yttersidan... Vilket gör att jag har dansförbud igår och det lär bli så idag också.. suck.. men de är bättre idag ändå.. Så hopp finns...

Var till en naprapat igår hon knådade och drog i mig och min fot.. tydligen måste jag öva upp att kunna spänna en skinka i taget..så om ni ser mig gåendes med händerna på en varsin skinka, så är det just detta jag håller på med och inte självsmekning... :)

Jag ska även öva på att gå på hela foten... så går jag väldigt konstigt så är det detta jag försöker med också. Jag tror nog tyvärr att det är svårare än vad det är.. Så bli inte rädd om du ser en framstapplandes halt tjej med händerna på skinkorna... risken är ganska stor att de är just jag!

Tisdagen spenderades i soffan.. skönt med hemma kväll dock kliar det en hel del i kroppen när jag inte kan dansa.. lika så ikväll.. Men jag tänker ändå ta mig upp till klubben och titta när de andra dansar iaf... de kan ju vara kul.. tänkte låta bli att ta med danskorna.. då kanske jag ger fan i att dansa..

Min mob är färdig också.. Lojsan ska hämta ut den i morgon (den är inlämnad i Uppsala) jippi.. så till helgen har jag min kära mobbe tillbaka.. förhoppningsvis fungerande också!

Nä som sagt... dans och dans och så lite rumpvick!

//Maria rumpvicket Ström

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela