Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Mot norduppland!

Publicerad 2009-04-10 15:56:04 i Allmänt,

Låååååååååååång fredag idag... Har spenderas på IKEA.. jag stor shoppade en ismall.. eller va heter de.. en sån som man fryser in isbitar i... jaja.. isbitarna kommer iaf att se ut som fiskar när de hela är klappat och klart!

Kom aldrig iväg till blåkulla igår.. faaan... alltså på riktigt vilket håll är det man ska sitta på kvasten??

Nu sitter jag här och funderar vad jag ska packa med till min resa hem till norduppland.. galej ikväll och påskmidda med mina älskade föräldrar på lördag!  Sen vet man inte hur påskens resterande ledighet ser ut...

Jag ska iaf önska alla en stor skål i alkohol, mycket godis och en riktigt Glad Påsk...

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela