Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Fira var ordet..

Publicerad 2009-04-27 18:18:48 i Allmänt,

Jag firade in våren lite väl hårt i fredagskväll.. Lagade mat och hade det riktigt trevligt i Bomhus! efter massor av myggbett (Ja, de har kommit och är stora som flygplan) och en hel del öl och whiskey var det en riktigt trevlig kväll i goda vänners lag... MEN, lördagsmorgon/dag sa kroppen och knoppen upp sig ... Sliten ström var ordet..så uteserveringen var inte att tänka på.... Blev att jag for till Tierp och så lagade jag och Lojsan sammarig mat och bara umgicks...

Söndagsmorgonen började med picknick i hennes trädgård i vårvädret sen gasade vi in till Gävle gick på stan och blev lite fattigare... men de var skor som jag verkligen behövde... och sen var det dans för mig resten av kvällen... :) Foten är nämligen bra igen.. :)

Ska snart upp på buggklubben och tassa omkring lite.. jo lite dans lär det säkert också bli!

//m

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela