Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Bara en dag kvar...

Publicerad 2009-04-28 17:48:02 i Allmänt,

Sen är jag leeeedig i fyra dagar.. oj vad skönt de ska bli.. hoppas verkligen att de underbara vårvädret håller i sig.. det är nästan sommar värme ute.. Igår skällde jag på alla som gick i kortbyxor... men idag gjorde jag samma sak själv... Varmt och skönt!

I morgon är det world dance day!!.. de tänkte jag fira med att åka upp på parken och ta mig ett par sväng om.. Jag menar det är ju en dag att fira!

Sista april är jag ledig hela dagen... Grillning står på schemat... Fredag blir de galej hos Josefin och lördag är det instruktörsmöte och festligheter! Full fart kan man säga... Men nu vet ni ju var jag finns ; )

Jag ska gå på bröllop, jag ska gå på bröllop... FÖR jag ska gå på bröllop!! oj vad lycklig jag var idag när inbjudan damp ner i postlådan... I sommar ska några nära vänner gifta sig! Kan ju säga att de kommer vara världens vackraste brudpar!! Jag kommer vara rörd så innebängen... tjejigt värre(rördheten alltså)..;)

Såå kärlek åt mina vänner! Nu är jag på strålande humör tillskillnad från det vanligt vardagliga sura, gringa jag....

KRAM
Maria




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela