Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Eftersöker tips på kamera...

Publicerad 2009-04-19 10:43:56 i Allmänt,

Idag är det söndagen den 19 april 2009, solen skiner, små lätta moln lite lätt vind. En härlig vårdag med andra ord. 

Jag har haft en vit helg inte en droppe alkohol.. Blev inte ens en jordgubbsdrink på balkongen i fredags.. Min kropp behövde nog det, alkoholfritt alltså. :) 

Söndag betyder dans för mig.. Måste verkligen komma igång och hårdträna dansen nu. Jag och Peter har nämligen blivit efteranmälda till Tävling i Köping den 9 maj! Så vi måste verkligen dansa ihop oss, de är inte sådär jätte lång tid kvar direkt. Men de ska bli kul.

Min mobil har jag inte hört en knyst om... Nu får de fan höra av sig nästa vecka, jag vill ha tillbaka den! Saknar kameran, vill ta vårbilder och andra bilder hela tiden men icke..

Tänkte kika lite på om jag hittar nån bra, billig digitalkamera också skulle vilja ha en riktig kamera. Nog för att de är en bra kamera i min mob (som man för det mesta har med sig)  så blir de alltid bättre bilder med en "riktig" kamera. Någon som har nåt kamera tips???

Nu ska jag stoppa nån go frulle i magen sen är jag redo för dagen!

Kram
Strömskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela