Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

ÄNTLIGEN....

Publicerad 2008-10-30 18:07:43 i Allmänt,

...Uppdatering.. Gett upp hoppet om mig?

Fy attans vad dålig jag varit med uppdateringar.. Jag ber så väldigt mycket om ursäkt! Här kommer dock en liten redogörelse för den tid som gått :)

En vecka har flugit förbi, de sista jag skrev om var min nyfikenhet över staden Borlänge och dessa äventyr.. Blev i stort sätt tvärnit.. Systembolaget var väl  de ända stället där det fanns folk.. Sen var de rätt dött på alla "inne" ställen.. Men kul hade vi ändå förstås.. Även om de kanske inte var den kuligaste utgången...  Men man får helt enkelt göra de bästa av situationen.. De sämsta med det hela var min orutin att missa hotellfrukosten dagen efter kvällen före, suck... jag väljer att kalla det ett migrän anfall.. Så nog pratat om helgen i Borlänge..





I jämförelsen mellan Borlänge och Gävle så vinner Gävle stort.. (detta trots hemma kväll under lördagen) De var jag, Lojsan, Mikkis och Sara som hade myskväll.. tjejfilmer och godis! Kanon kväll.. sopar banan med Borlänge.. haha.. Kan varmt rekomendera Sex in tha City och P.S I love you.. ojoj.. riktiga tjejfilmer!

Nog om förra helgen.. En hel vecka har susat förbi.
Måndag
Jobb och tävlingsträning.. Tårta ,för de var pallplatser i helgen igen (jag har inte tävlat)

Tisdag
Jobb. Sen var jag och två tjejer till från jobbet ner på stan handlade klänning till en av tjejerna till saken hör att hon inte haft klänning på 10 år.. Men hon blev så fin så.. Så går de när man ska på kaptensmiddag på Caribien kryssning, då måste man ha klänning.. (jag är inte avis alls jag lovar... hm....)
 
Efter en kopp varm choklad begav vi oss till en italiensk restaurang på söder.. MYCKET god mat.. Slöt upp med några fler arbetskamrater, käkade gott och umgicks med ett par grabbar från Smurfit i Norge. Mycket trevlig kväll!

Resten av veckan:
under onsdagen kom de en förkylning krypande.. ont i halsen hela dagen, bättre idag dock.. men nu är jag bara snorig och hostig.. stackars, stackars mig.. Eller stackars mina arbetskamrater som för höra mig snora hela dagen..
så den planerade styrketräningen idag blev inställd, varför är det så att man är som mest sugen att träna när man inte kan/får?

Just de jag glömde ju berätta, jag har köpt ny mob nu.. Fick ett ryck i Borlänge.. så nu kommer de kunna uppdateras med nya kort och sånt.. trevligt va? De blev en Sony Ericsson.. C905 =) jag är nöjd.. den är dock tung som attans.. men va fan tänkte jag.... har ju börjat styrketräna så varför inte.. ;)



Helgen som kommer då? Underbart med helg igen... Allhelgona till o me.. Blir dans fredag ut och käka före sen blir de klackarna i taket..  Sen ska jag åka och lägga om däcken i Norduppland lördag. Vintern står för dörren.. ;) Sen ska jag till TOBO.. de ska bli mysigt!  Söndag är det som vanligt danssöndag.. :)

De finns en stor nackdel med att man inte har uppdaterat på ett tag, de är att jag som är så förvirrad glömmer en hel del.. men men.. då är de väl sånt som jag får berätta om vid ett senare tillfälle..

Ha en mysig kväll
/Snorungen!!

Kommentarer

Postat av: Noicy

Publicerad 2008-10-30 21:11:11

Just det där kortet hade jag HOPPATS att du skulle välja faktiskt....du ska ha tack! Stort tack ;). Kram

Postat av: Stene

Publicerad 2008-10-31 20:32:57

Tja! kul blogg... /stene

Postat av: MAthias Wadstedt

Publicerad 2008-11-07 12:43:10

Tja!

Lät ju just som Borlänge visade sig från sin allra bästa sida!! Ja, eller inte....



Du får komma hit nån fler gång så ska jag visa dig hur det verkligen går till här!



Kram/Mathias

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela